inspiration ~ bedroom

09.08 pm / inspiration



Jag visste tidigare exakt hur jag ville ha mitt rum, men nu vet jag inte mer. Har en maaaassa idéer och inspiration. Dock måste alla mina bästa idéer se sig, JAG HATAR DIG TAK SOM KOMMER NERÅT, I HATE YOU I HATE YOU I HATE YOU.

Åh ja vill o ha alla domdä rummena som finns på bildena, såååå nice om man sku ha de

Hejhej, jag har just nu ett länkbytes marathon, sugen på att länkbyta med mig? http://bilderbyalice.se/2012/april/massa-lankbyten.html#comment

jätte mycket förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!!

hoppas att allt är bra!! (:

Sv: HE'S MINE TOO, vill bara ha honom ;)



Hehe, men ja gör de så gärna fö ja ha alltin någo att säga ;D



Awh aijuu ja kmr ihåg de take :c



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: