me and sturm und drang

02.40 am / daily life

001red3
Efter att ha gillat Sturm und Drang sedan 2007 så var det helt awesome att äntligen få träffa dem, även om Alex och Henkka inte är med i bandet mer och istället är det två andra. Träffade ju faktiskt André redan på hösten, men det är inte samma sak. Har alla deras autografer på en affish som mamma lovade att köpa en ram till hehehe och så fick jag denna bild med dem. Ignorera mig haha, ser ut som jagvetintevad. DE DOFTAR OTROLIGT GOTT OCH DERAS DIALEKTER ÄR AWESOME. OCH JEPPE ÄR OTROLIGT SÖT HAHA HAN ÄR NÄSTAN KORTARE ÄN MIG. Och så hade jag en såndär moment med Calle i typ 5 minuter, då jag tittade på honom och sen han på mig, sen tittade jag bort och en stund senare såg jag på honom igen och då stod han och såg på mig redan och sen tittade vi båda bort osv, haha. Awesoooome.

Hehe rikit bra bild ble de ju ;D o vem av domdä e Calle? :DD



Sv: Hahaha, de va ganska fin bild på oss om ja själv får säga ;))))



Hehe jep den va bra ;D

Sv: Aaah, ja tänkt o att de va han :D han e no sötast av domdär typena ;P

Sv: Tack så mycke! Månne de inte snart ploppar upp några blommor på er gård också. :) Och typsnittet heter French Script MT!

Och dessutom så är de ju jätte kiva att du träffat Sturm und drang! :D



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: