Julklappar

11.57 pm /

IMG_6186bloggpresent
Fick lite kläder. Peak huppare/munktröja/jacka whatever, svartvit stickad/virkad (vet inte skillnaden haha) tröja och ett par innetossor, ni vet såndär jätte sköna? Click here för bättre bild på dem.

IMG_6205bloggpresent
One Direction 2013 kalender, skrivblock (?????????) och Take Me Home-albumet. 
 
IMG_6202bloggpresent
Justin's bok Just getting started (gråter eftersom den är på svenska, vill ha den på engelska juuuuuu) och Pattie's bok Nowhere but up. 
 
IMG_6192bloggpresent
Justin's parfym Girlfriend.

Dessutom fick jag pengar, snyggaste killarna kalender, choklad, ny handväska, 'scented body mist' (någon som vet vad det egentligen är? ingen i min familj vet haha), och Spotify Premium. ❤ Helt nöjd med julklapparna, dock lite "missnöjd" att jag inte fick några dvdn (får alltid! förra året var det nästan det enda jag fick) och att Justins bok var på svenska. Förväntade mig även mer pengar faktiskt (får alltid nästan 400€ och jag behöver pengaarrrr) men å andra sidan var det mesta jag fick ganska dyrt och min bror har precis flyttat hemifrån så det for pengar till hans julklappar också. Varför jag skriver denna roman vet jag inte, ingen bryr sig. 

Tror jag åker till min mormor imorgon, så förvänta er inte några inlägg innan skolorna börjar igen. Förutom ett tidsinställt i slutet av veckan. Ha det finfint tills det! 

Vitsi kiva julklappar :D du fick också 1D skivan ;D

Sv: Haha den e lite kiva, finns typ satellitbilder på Jorden i varje månad :D

Haha, I see ;D

Aaaaa joo de e no ja som brukar vara sjuk om julen men int dehär åre! Wohoo :D

Fina saker du fick! :)



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: