i miss you so much it hurts

12.49 am / writing

Om jag hade vetat att det skulle bli såhär - att jag skulle sakna dig så mycket att jag kände smärta, att jag ville gråta hela tiden av saknad, att jag tänkte på dig dag som natt, att jag älskade dig fortfarande efter 2 långa år och en massa stora andra förälskelser, att jag var svartsjuk av ingenting, att jag satt uppe för dig även om jag behövde sova, att jag kände mig som en nykär liten unge ännu efter flera år, att det enda jag ville göra var träffa dig, att jag gjort stora beslut som fått mig förstörd men som jag ändå aldrig kunnat hålla, att mitt största misstag och det ända jag ångrar var att jag lämnade dig, att det kändes som att hela världen rasade om jag inte fick prata med dig, att du skulle vara den ända som alltid fanns där, att du alltid fick mig att le även om jag hade en hur dålig dag som helst, att jag skulle sitta och berätta för dig hur betydelsefull du är och varför du måste finnas kvar, och att du senare skulle göra det samma till mig, att jag visste att det är onödigt men älskade dig för mycket för att släppa taget, att en dag skulle allting bara vara ett minne, att jag en dag märkte att vi är nästan främlingar, skulle jag aldrig ha lagt till dig som vän på facebook.



Ja e här om du vill tala om de <3

Sv: Me too, han e så söt när han e så kort :') okej, han e mellan 165-170cm så de e perfekt för mig men kort jämfört me dom två andra på bilden nä dom e säkert något 180 ;D



Taaack! :)



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: