Pure Perfection

09.36 pm / daily life · music & concerts

 
Denna man är det mest perfekta på denna planet and your opinion is invalid. En musikvideo har seriöst aldrig gett mig så mycket känslor, högst antagligen för att redan låten är helt underbar. Grät igenom typ hela videon, ahah.

Har sedan förra lördagen pendlat mellan 38 och 40 grader feber och att vara död och knappt leva. Var igår till hälsocentralen, har inget speciellt fel men är på antibiotikakur i ca. en vecka för att få infektionsvärdet och febern ner. Har även börjat äta igen och kan stiga upp och gå utan problem (förutom hosta), dock går inte trappor ännu så slipper inte till min säng. :((( Att sova på en soffa i en vecka är inte precis det bästa för min rygg. Skulle även haft PRAO i förskolan denna vecka men det sket sig. Life sucks. Förhoppningsvis är man frisk nästa vecka så man hinner vara i lågstadiet iallafall. 

:( krya på dig!!!!

Sv: Om festivale tala vi ren...
Men joo, man stressar me dedä studievalen... de går ju alltin, o de e e ju just de att de finns så många val! bara man sku kunna bestämma sig snart :3

En obetydlig typ

Älskar den låten & videon också!Det är inte den där typiska "man och kvinna - random lovestory"- videon utan full av riktiga känslor och ingen rasism...måste bara kommentera för ingen annan jag "känner" har ännu tänkt samma som jag haha!:)



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: