What I'm thankful for

07.50 pm / daily life · personal · writing

Eftersom vi i Europa suger och inte firar thanksgiving (finns det ett svenskt namn???) även om jag vill det så tänker jag iallafall skriva ett inlägg om vad jag är tacksam över. Just because.



.... att jag är frisk, har ett tak över huvudet, säng att sova i, mat att äta och kläder att ha på mig.
.... att jag kan få en utbildning och klara mig i livet.
.... att jag har en familj, släkt, katter och självklart vänner. 
.... kärlek, vänskap.
.... MUSIK.
.... internet, telefon, dator, fredagar, skollov.
.... min kamera.
.... böcker, filmer, tv-serier.
.... Coca-Cola, pizza, hamburgare. Och mat i allmänhet.
.... CHIPS. 
.... att jag även idag vaknat och fått leva en till dag, även om alla dagar inte är de bästa. 
.... KONCERTER.
.... sist men inte minst, this may sound cheesy, men Tokio Hotel och Justin Bieber. Tokio Hotel var mina första riktiga idoler, de första kändisarna som påverkade mitt liv. De hjälpte mig att våga vara annorlunda, våga vara mig själv. Utan Justin skulle allting vara så mycket svårare, jag skulle inte våga tro på mina drömmar på samma sätt, och högst antagligen skulle jag inte sitta och skriva detta inlägg heller. Utan dem skulle jag inte vara den jag är idag. This is why music is so important to me, och ingen kommer nånsin förstå det
 

Ja e o tacksam över typ samma saker :) o de suger verkligen att vi int har thanksgiving hit!!!!

Sv: Hehe, samma händer fö mig me många bloggar, iaf just me devote.se bloggar, förstår int vafö den int visar när nån ha skrivi, sen mittiallt e de 192184 nya inlägg sen när den int kan visa de normalt -,-

Hihi, den e såååå fin :') men kostar 60€, så de känns lite sådär :3

Sv: Haha, okej egentligen tyckt ja bara om domdä två låtana som ja had i dedä inlägge, men ja tyckt ändå om dom så myky att ja nästan sku fa o se på dom när dom va i finland då :D

sv: åh ja det borde du! :)

svar: joooo, va jävlit glad att du int behöv lida i dehä vädre. de e ett helvete...

Sv: Ja ser oxå att de sku fara uppåt men int vet ja sen om de ser bara ut så elr far de pårikit :D

Svar: Ja had helt samma. Första åren i gymnasie had ja helt klart för mig vart jag ville men nu när man påriktigt ska välja så ändrar det hela tiden. Finns så mycket bra utbildningar, sist och slutligen.



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: