a man's gotta do what a man's gotta do

01.08 am / daily life


As you can see here, måndag och tisdag är pain och stress hemma, onsdagen är pain i skolan. Har idag varit i skolan 10-15 ungefär, tog det först lugnt hemma och kollade facebook twitter bloglovin etc. Vid 16.30 började jag med min finska uppsats, var ungefär klar vid halv sju så jag började laga mat. Åt. Började renskriva det halv åtta och höll på med det till ungefär tolv. (hatar min lärare forever om jag inte får bra i den, tycker själv den blev helt okäääj) Då var det modersmål och matematik läxor som gällde. Klockan ett var jag klar. Aka en timme sedan. JAG VILL HA FRITID. Imoron ska jag läsa på engelska prov och min bok som jag ska skriva en recension om på onsdagen, fml.
PÅ TORSDAGEN OCH FREDAGEN OCH LÖRDAGEN OCH SÖNDAGEN ÄR DET LEDIGT, HUR JÄVLA SKÖNT ÄR DET INTE SEN DÅ?!?!?!?!?! Och nu är det inte heller länge mer tills AHS S02 börjar. Har väntat så jävla länge på det. ÄNTLIGEN. Och ni visste säkert inte, men Adam Levine är med i season 2. TVÅ HELA HETA SAKER I ETT PROGRAM, hur ska jag överleva. (den andra är min future husband Evan Peters aka the hottest man alive, ifall ni är intresserade)

Tack hej, nu ska jag ta min katt och cuddla med den och läsa några kapitel från min bok och försöka sova. Känner mig sjuk btw också, undrar om det alls blir någon skola för mig imorgon. Hade idag nästan stegring. Fuck everything om jag blir sjuk till höstlovet. 

Hoppas att du inte blir sjuk, ja ha just vari sjuk o lite ännu o :D kärlek ti höstloooove<3

Sv: JAAAAAAAAAAAAAAa, ja blir så störd på människorna när man allti måst tänka på fuckin utseende när de egentligen int har nån fucking skillnad. blir så arggggggggggg :@

Tack :) Visst är dom :)

Jag har verkligen haft helt sjuk abstinens efter American Horror Story, så jävla nice med säsong 2 :D Första avsnittet verkade lovande.

Sv: I KNOW!!!! Den e så gulli :') dom har typ 8 kattor dit o dom alla e så gulliga :'):')



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: