body rock, girl i can feel your body rock

11.22 pm / daily life

IMG_5837IMG_5814IMG_5856
 
GUESS WHAT I DID TODAY. Fotade. Yay. Länge sen sist, har inte fotat ordentligt på jätte länge, sommaren nångång kanske senast. Har sett genom bilderna lite och det ser lovande ut, så ska redigera lite då jag hinner och lägga upp på bloggen. Vet dock inte när eftersom jag måste under veckoslutet läsa en bok, läsa på prov, göra läxor(?), laga mat(?) osv. Borde hinna städa rummet också. På söndag kväll kommer jag hata mig själv eftersom jag inte fått någonting alls gjort. Ha. 

Nu ska jag se på en episod (?/del) av Switched at Birth, läsa några kapitel från min bok och sovaaaaaaa. Tänker sova länge imorgon. Tror jag. Måste få någonting gjort också..


KOLLA JUSTIN BIEBERS NYA MUSIKVIDEO HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR. It's hot. 

Kiva me fotande :)

Vitsi så kiva fotoställe :)

Svar: Tack så mycket! :) Tid har man nog alltid, speciellt när det är så nära väg från skolan. Modell kan ju sen igen vara svårare att hitta... Men passa på att fota nu för det är inte så länge till som det är så här fint :)

fin blogg du har! :)



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: