some days are worse than others

10.53 pm / daily life · uncategorised

- var på nå möte liknande sak i skolan, boring as fuck. fick inte ens veta något jag inte redan visste
- fick huvudvärk av det
- börjar få flunsa igen och har känt mig sjuk hela dagen, har dock ingen feber/stegring
- gjort en uppsats och presentation och ingenting ville fungera som det ska aka open office sucks
- har varit på humör att göra en massa kuliga grejjer (händer inte ofta nuförtiden) men skolan och läxor etc tog all min extra tid 
- fattar noll av matematiken
- onödat pengar och märkt att jag inte har mycket kvar shittt
 


++ kommit fram till vilken skola jag högst antagligen kommer söka till dvs om mitt betyg räcker till (vilket jag hoppas eftersoom jag verkligen inte tänker bli kvar i denna stad)
++ fixat prao plats för v46 
++ fått veta att sturm und drangs nya skiva kommer ut om 2½ vecka!!!1 dock - för att jag saknar dem väldigtväldigt mycket
++ var aktiv på finska timmen idag!!! händer aldrig
++ mat
 


bilderna från weheartit, klicka för att komma till 'källan'

Vart ha du tänkt söka nu sen? :)

Sv: Okej, ja hoppas verkligen att du kmr in i Hesa då :-)



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: