Best of 2012

06.21 pm / daily life

Bättre sent än aldrig. Såg igenom mina bilder från 2012 och tänkte laga ihop ett inlägg med bilder på det bästa som hände under året.
IMG_5511Fick glasögon, bättre syn och blev av med migränen.
IMG_4963Fick inspiration till att börja rita igen.
191189rtyu
Konfirmationen och lägret i Nagu, inte dock för att det var roligt utan för att det är över nu. Har drömt mardrömmar om lägret efteråt. 
lol
Inte många dagar efter det träffade jag även Sturm und Drang. Awkward photo is awkward. 
20121Blekte topparna som sedan skulle färgas röda. Hände aldrig dock. Har den röda färgen fortfarande hemma, funderar på att färga hela håret rött tillfälligt.
202blogg20122Var till Helsingfors aka staden där jag bor i höst om allting går som jag vill för att shoppa ett par gånger samt firade min födelsedag där med We the Kings och Simple Plan. 
20126Firade Fannys födelsedag. Har bara bilder jag absolut inte kan visa.
12520123Pinades i tåget 6-8 timmar för att spendera några fina dagar i Nykarleby. På vintern och på sommaren. 
20125Tog tungpiercing. 
002
Linda spenderade ett par dagar i Hangö.
155
Köpte One Piece som jag bodde i flera dagar i rad.

För övrigt så ska jag till Helsingfors på tisdagen så förhoppningsvis blir jag av med bandaget och mitt finger faktiskt fungerar efteråt. Har slått mitt finger minst 2 gånger varje dag i skolan den här veckan så skulle inte förvåna mig om det inte finns några andra alternativ än steloperation. Vi ska hoppas på det bästa. Dessutom har jag mycket med skolan nu och dagen då vi ska söka till skolor närmar sig. 

Åh Simple Plan keikkan va så bäst ♥
Kiva juttun där ju :)
Hoppas att de e nu bra me handen/fingrana!

Sv: Hehe nåmen nu e ja e ganska så ljushyad fast javet ändå många som e ännu vitare än mig :D

Sv: Jaa, tycker jag med. Synd bara att det har kommit typ 2 dm mer snö här i Örebro så jag inte vill gå med dom.. :(

Låter som ett händelsrikt år! Varför täcker du över ditt ansikte? Tycker ni är alldeles för fin för det (:



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: