New Tokio Hotel album 2013?

09.01 pm / music & concerts

bilden är tagen från killarnas officiella facebook sida

På måndagen då jag såg detta på facebook tänkte jag nästan börja gråta av lycka, om jag ska vara ärlig. Tokio Hotel har alltid varit en del av mig, även om jag inte precis lyssnat på deras musik under de senaste åren. Jag kommer alltid vara mer eller mindre ett fan. Har väntat sedan 2010 på ett nytt album, är så himla glad över att det äntligen ska komma. Är jätte excited att få höra deras nya låtar och höra hur de har ändrats, vi ska hoppas på att de inte ändrats till det sämre. Skulle ju inte sitta helt fel heller med en koncert, dock tror jag de inte kommer till Finland om de har en turné. 

Jag kan ju såklart inte tala för någon annan och hur de tycker att böckerna var, men jag ÄLSKAR dom. Alla tre. Jag föll pladask för Christian direkt när jag började läsa första boken och jag tycker att det bara blir bättre och bättre. Gillar dock första och andra boken bäst, jag ska inte avslöja något men jag tycker att det går ganska fort fram i den tredje boken. Men det är min personliga åsikt.

Hoppas du gillar den andra! Trevlig läsning :)

Måst säga att ja e typ 0% intresserad av deras nya album, om den nu verkligen kmr. Men ändå vill ja höra lite hu de låter sen när den kmr ut :D

Sv: Nojoo, många tycker ju att de e "barnslit" men va ha de fö skillna egentligen :D

Okej :D sku kunna ta o läsa de nu här på våren sen efter skrivningana när man hinner :D

- då vill jag tacka dig! Intervjuan var jättebra & jag tycker om IM5 väldigt mycket nu, kommer lyssna på deras musik hela tiden nu haha! :D

Ja, jag förstår det! Söker man på mitt namn så dyker det upp bilder här och var och jag kan tycka det är obehagligt också. Men det är ju något som man också får ta som bloggare (:

Sv: Hehe, typ samma jobbjuttun e i sibbo oxå, o ti glasskiskan far ja igen om ja int får tag på jobb någo annanstans, men måst väl söka typ ti hesa elr någo när utbude i sibbo e ganska dåli. fuck that shit :3

Sv: Ah, så e de ju att int orkar man sen om skolkvällana göra någo :/ no för att nu när ja har typ ledit här från nu framåt ti hösten så e de igen så tråkit att man hoppas på att man sku ha skola :D

Jamen de sku ju va kiva! Finns ju säkert massvis me jobb att få i hesa, kan bara vara svårt att hitta dom :3



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: