Page 1 of 365

05.20 pm / daily life · personal · writing

Nytt år, nya möjligheter. Detta ska bli mitt år, detta ska bli ett bra år. Detta ska bli året då jag förändras på alla sätt och då jag lär känna mig själv bättre. Jag ska träna upp mitt självförtroende, jag ska träna upp min personlighet och bli en bättre människa. Jag ska våga mer och när året är slut ska jag vara lycklig. 

Jag ska inte se bakåt på förra året, eller åren före det. Jag ska bara se framåt och ha det roligt. Jag ska inte sitta och gråta över de dåliga saker som hänt, jag ska le över alla de bra saker som är på kommande. Detta ska bli ett fint år. Let us write a perfect story, starting with page 1 of 365.

Har många planer för bloggen också, let's talk about that later.

Bra text! :)

SV: Jag har faktiskt aldrig ätit vegetarisk pizza innan, inte ens på pizzeria. Men den där var faktiskt riktigt god! :)

2013 ska bli ett bra år! :)

Sv: I feel ya! De känns ju just att alla bara super nuförtiden o när man int själv gör de så känns det som om man sku missa någo (fast de gör man verkligen int) o int just njuta av live på samma sätt. O de e ju just de att man vill ändå lyckas me skola & jobb fö de e hu vårt samhälle e.

Haha ja :D javet int no hu ja ska få håre sådär fint me den men måst väl orka öva på de :D

Okej, nå hoppas verkligen att de fingre börjar funka helt bra :3

Fin blogg! Sv. Thanx :)

Tack, känns bra att få stöd av andra också:)

Låter bra, hejja!

SV: Tack så mycket! :)

Jag har aldrig testat vegetarisk pizza på pizzeria, men det kanske man borde :P

sv: tack:)
Vad gör du?:) kram!:D

sv: oki, jag svarar på kommentarer:D

Svar: Ååh, just det, stackars dig! :/

snygg blogg!

va med i veckans blogg för 80-150 per dag!
MEN DU MÅSTE GÖRA ALLT SOM STÅR ANNARS ÄR DU EJ MED! hoppas du vill va med! :)
http://sandraaway.blogg.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: