Tell them all I know now, Shout it from the roof tops

09.32 pm / daily life

Onödade lite pengar idag, bland annat till Ted dvdn jag hittade i misstag. Har även läst på prov som vi har imorgon, ätit tacos och sett på del två av Torka aldrig tårar utan handskar. Är sjukt trött så tror jag ska nu ta en titt på läxor och provet, se på nya Pretty Little Liars avsnittet och ännu innan jag börjar sova läsa ett kapitel ur min bok. Ska försöka börja sova innan ett idag, hålls inte vaken på lektionerna mer och har svårt att vakna på morgonen, bara för att jag inte kan sova på nätterna..

IMORGON SKA MIN MAMMA GÅ TILL POSTEN FÖR ATT TA UT ETT PAKET JAG SKICKADE EFTER FÖRRA VECKAN KAN VISA PÅ VECKOSLUTET VAD JAG BESTÄLLDE MEN KAN BERÄTTA ATT EN AV SAKERNA ÄR BELIEVE ACOUSTIC VET NI HUR JÄVLA SVÅRT DET ÄR ATT HÅLLA SIG FRÅN ATT LYSSNA PÅ LÅTARNA DÅ DE FINNS ALL OVER DE INTERNET OCH PÅ SPOTIFY OCH DÅ JUSTIN BIEBER VEVO HAR LAGT DEM PÅ YOUTUBE OSV JAG DÖR

Anyways, blev intervjuad av Sandra om IM5/att vara deras fan, ni kan läsa inlägget hääääär

Ja har o nuförtiden svårt att fara i tid o sova, no för att ja sover bra sen när ja bara väl far i sängen o ligga :D
Åh, ja vill se Ted! :D

Sv: Hihi, då kan vi fara tisammans dit ;D

Ja, de borde man ju, men VAD ska man hitta på!?!?!? :D

De e just de när man int vet va man sku vila jobba, man vet bara va man int vill göra :D

Åh fy fasiken! -20 grader är verkligen inte kul!

Jag är halvfinsk faktiskt ;D

Jag gillar din design har du gjort den själv?? :D
Kramisar<3

Svar: Tack! :) Och den borde nog vara kring 1,5 km sku jag säga, eller det blir ju 3km sen när man går av och an där :D

Sv: Finna att köpa på Monki, vinkvink! ;)

tack!! :)



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: