Detta veckoslut har jag...

11.22 pm / daily life

► Sett en hel sändning av Melodifestivalen. Första gången i hela mitt liv. 
► Varit hos en kompis på en fredag. Tro det eller ej, det är flera år sedan detta hände senast. 
► Skaffat en ny, personlig twitter. Den jag haft i flera år, DANlSONFIRE kommer jag fortfarande använda, men med den nya kommer jag tweeta mindre om filmer, youtubers och liknande som har tagit över min gamla. Fråga om ni vill veta användarnamnet, ger den dock inte till alla (dvs. de som går i min skola).
► Börjat gilla Ulrik Munther. Aldrig gillat han tidigare, men hans nya album is pretty good.
► Börjat skriva på nästa Teenage Problems inlägg. ÄNTLIGEN!! Handlar om depression/självskadning, kommer antagligligen i flera delar. Ska försöka få det klart till veckoslutet.
► Sist men inte minst, slutat veckoslutet med Dans och Phils radio show. Googla dem inte, they're mine. 

Bilden är tagen från BBC Radio 1's facebook.

Ja, jag hade igår kväll en massa ideér till detta inlägg som jag inte längre idag kom ihåg. 

Låter som ett bra veckoslut :>

hunnit med en hel del! :)

Sv: Tack! Ja försökt att int stressa men ändå gjord man de lite, men helt bra for de väl ändå :D



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: