2013 wishes

09.30 pm / uncategorised

I början av förra året försökte jag lägga upp olika saker 'jag kommer, vill, önskar och siktar på att händer under året'. Dock gjorde jag bara 5 inlägg, sista var mitt på sommaren. Ska försöka under hela detta år uppdatera med saker, i samma kategori (har bara bytt namn till 2013 wishes). Ska även i något skede sammanfatta förra årets och se vad jag lyckats med. Here we go! 

Dessa behöver jag knappast säga något om. Det är saker som alla vill göra i något skede av deras liv, right? Jag siktar på att få det över detta år, och aldrig mer behöva bry mig om det.

- Jag borde satsa mer på skolan och visa mer vad jag kan och att jag kan. Läsa mer på proven och börja innan kvällen före, för att faktiskt ha en chans att få ett bra vitsord.
- Jag har massor med åsikter, och med tanke på min ålder så är vissa väldigt starka (har haft många av dem sedan jag var ca. 12). Det känns som att jag inte säger dem tillräckligt ofta, utan håller dem för mig själv istället, men nu ska det bli slut på det.
- Det finns massor med nya språk jag vill lära mig, och mitt mål är att bli så bra som möjligt på spanska innan året är slut. Nästa år ska jag satsa på tyska.

Jasså, tack för tipset! :D

Hoppas du lyckas me domhä alla i år :) har vissa samma som ja sku oxå kunna ta som mål i år :)

Sv: I see what you did there ;)



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: