Random frågor because i'm bored

07.04 am / personal

Hur gammal är du om fem år? - 20, oh god.
Hur lång är du? - Senast jag mätte mig var jag 164/165cm tror jag.
Är du gay? - Har det någon betydelse?
Vilken ögonfärg har du? - Blå utomhus/solsken/ljust, grön inomhus/dåligt ljus, ibland är de gråa också.
Har du någon piercing? - Ja. Öronen och tungan.

Vilket är ditt favoritminne? - Probably Tokio Hotel och Simple Plan koncerterna, Kultajuhlat efter ishockey guldet och vissa barndomsminnen med min bror och kusin.
Vilken är din favoritglass? - Ben & Jerry's Baked Alaska.

Föredrar du att ringa eller skicka sms? - SMS. Har någon slags fobi för att tala i telefonen.

Vilken är den senaste filmen du sett? - LOL.
Är dina föräldrar gifta eller skilda? - Skilda. Aldrig varit gifta.
Hur många kuddar har du i sängen? - 3, sover med en.
Sover du på någon särskild sida? - Har oftast ansiktet mot väggen, så höger. 
Vilket är ditt favoritprogram? - The Big Bang Theory, Awkward, The Vampire Diaries, Los Serrano, Two and a half men, American Horror Story och The Secret Circle.
Är du en elak person? - Egentligen ja. Men kan vara snäll ibland också.
Tror du att två ex kan vara vänner? - Sure. Men jag tror inte på att vänskapen håller.
Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? - Min jävla piercing bytt, koncertbiljetter till vilken koncert som helst, en pojkvän och allra helst en tågbiljett tillbaka till Nykarleby som inte kommer tillbaka.
När var du i kyrkan senast? - Konfirmationen.
Vilket är ditt drömjobb? - Lärare, fotograf, journalist, någonting med kändisar som t.ex. kändisfotograf, intervjuare eller någon som åker med artisten på turnén, kanske på MTV eller någonting.
Hur imponerar man på dig? - Just be yourself and smile.

Svär du ofta? - Hell yeah.
Saknar du något eller någon just nu? - Haha, Nykarleby och A, faktiskt.
Vilken är din bästa egenskap? - To be honest, jag ser ingenting bra i mig själv. Ingenting.
Vilken är din sämsta egenskap? - Idk, typ allting. Men är lite för känslig och gråter jätte lätt, kanske inte är världens snällaste alltid och blir väldigt lätt riktigt arg.

Vad gör dig glad? - Musik.
Gjort någonting du ångrar? - Brukar egentligen inte ångra saker, och gör jag det så tänker jag inte på det.
Vem är din förebild? - Liam Payne och Ian Somerhalder.
Vad är du beroende av? - Chips, internet och Coca-Cola.
Vad får du oftast komplimanger för? - Får inte komplimanger.
Brukar du skratta för dig själv? - Haha ja.
Trivs du i staden du bor i? - NEJ. 
Beskriv din drömpartner? - Någon jag kan mysa med 24/7 och se på en massa filmer med hur länge som helst. Jag ska kunna ha roligt med honom och bete mig som en total idiot inför/med honom, göra en massa sjukt dumma saker med utan att någon av oss bryr sig om vad människorna omkring oss tycker eller tänker. Ta en massa fula bilder tillsammans och skratta åt dem och allt annat vi gör. Det skulle vara ännu mer perfekt om han var 2-3 år äldre, 175+ cm lång, se bra ut och lyssna på samma musik som mig. Han ska vara som min bästa vän men också min pojkvän. 

Är utsidan viktig? - Ja, men insidan är viktigare.

Största dröm? - Hitta någon jag älskar och som älskar mig, ha ett jobb jag älskar och helt enkelt bara vara lycklig livet ut. Gå på en massa koncerter och träffa mina idoler och favorit artister/kändisar. Resa till många olika länder och se olika kulturer och landskap. 
Har du någonsin haft självmordstankar eller skadat dig själv? - Ja och ja.
Har du någonsin tagit droger, druckit alkohol eller rökt? - Nej, ja, nej.
Är du kär i någon? - Well, tbh i have no idea. Tror faktiskt inte det, men känslorna kommer aldrig försvinna helt.
Gråter du ofta? - Ja.
Har du bra självförtroende? - Nej.

(har inte bild källorna eftersom bilderna var sparade på datorn för länge sedan)




Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: