ny favoritmat

10.59 pm / food

148pasta122142136139133144
Åt igår tonfiskpasta för första gången någonsin och jag lagade det själv, receptet helt från mitt eget huvud. Satt dessutom champinjoner i och själv tyckte jag att det blev supergott. Helt klart en ny favoritmat, någonting alla borde smaka på! Om någon råkar vara intresserad av att veta hur jag lagade det så är det bara att fråga.

me want to know! recept tack :)

Svar: Never :D!

Hmm, kan ju vara gott ;)

Jag kom hem från stallet för ett tag sen.. men vad gör du nu? :D

va gärna med i dagens awesome!

länk: http://koolstoribro.blogg.se/2012/march/dagens-awesome-ny-omgang.html#comment

~förlåt om reklam inte uppskattas♥

Kram Emmie♫



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: