Just keep breathing

12.59 am / music & concerts

Ni vet när ingen av era favorit band har gjort ny musik på länge men så kommer det flera nya låtar på en gång och ni vet inte om ni ska skratta eller gråta av lycka? That's me now. 30 Seconds To Mars kom med Up In The Air och nu We The Kings med Just Keep Breathing. WTKs låt är så himla bra, kan inte sluta lyssna. 

Snart är det ett år sedan jag såg dem live, önskar de kom pånytt till Finland för en ordentlig koncert. Tills dess har jag inget annat val än att kolla på bilder från förra året.

Dessutom ser jag Justin om mindre än 20 dagar, hur sjukt är det inte?!?!! Känns som det var 200 dagar för en vecka sedan. Och 30STM ser jag om 80 dagar, efter över 5 års väntan, omg.


Bilden är tagen av mig i april förra året, kopiering förbjudet. 

Svar: Tack helt jättemycke! Joo det var nog superställe att fota på :)

Bara lite över 2 månader ti 30STM!!! De kmr att bli sååååååååå bra :D

Svar: Jooo ja tycker också :D



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: