random facts

01.12 am / personal

♦ Jag har alltid vilja bli astronaut. Så länge jag bara kan minnas så har det varit mitt drömjobb, är fortfarande och kommer antagligen alltid att vara.
♦ Jag älskar Hello Kitty. Jag är inte nåt supermegafan som i framtiden bor i ett Hello Kitty format hus, men jag tycker hon är super söt och alla saker likaså. Det verkar vara socially unacceptable att gilla Hello Kitty när man fyllt 10, varför i hela världen är det så?! 
♦ Jag tror inte någon är 100% straight. 
♦ Jag har svårt för att vara mig själv bland någon. 
Jag är rädd att ingen gillar mitt riktiga jag eller dömer även om de inte totalt känner mig, that's why. Vill man veta hurdan jag är påriktigt ska man inte bara bli vän med mig, man ska även läsa mina tweets och kolla min tumblr. Det är det närmaste riktiga mig man kan komma. Dock finns det risk för att jag inte gillar dig och då är jag heller inte mig själv.  

bildkälla

 Min musiksmak är probably den konstigaste ever. Ser man igenom min 2013 playlist på Spotify innehåller den bland annat koreansk musik, Justin Bieber, Ellie Goulding, Miley Cyrus och Imagine Dragons. 
♦ Jag är rädd att mitt finger aldrig blir bra. Ska jag vara ärlig tror jag inte jag aldrig kommer röra på det överhuvudtaget. Om det är så, så kommer jag bland annat aldrig kunna skriva på datorn på samma sätt, ta/få tag i saker ordentligt, och kameran verkar jag också ha lite problem med.
♦ Detta år ska jag börja göra mer av det jag brukade göra hela tiden förr, t.ex. läsa, fota och skriva. 
♦ Jag skulle antagligen dansa hip-hop och/eller spela gitarr om det inte var så dyrt. Dessutom vill jag inte gå på dansuppvisningar eller gitarrlektioner, vilket också drar bort intresset en aning. 

Tre mobilbilder från denna vecka.
 

Det är dessutom ett år sedan jag började blogga på denna blogg (20.1), och jag har inga planer på att sluta eller byta blogg. De som känner mig/har följt min blogg en längre tid vet att det är antagligen ett rekord, brukade tidigare blogga i 2 månader och sedan byta blogg. Not this time! 

Följ mig:
      klicka på iconen.  

Den första o tredje juttun passar på mig o :D o min syster, som e 22 år gillar oxå Hello Kitty så int e de så konstit ;P
E dedär Fifthy Shades of Grey bra? :D

Sv: Haha nästan, nämen de finns några få maträtter som ja kan laga så dom gör ja allti om ja själv måst laga mat :D

sv: Jodå hoppa du ner där! Haha, men kommer fota massa, och försöka filma mycket så när jag varit iväg kommer jag dela med mig av det mesta så häng med på bloggen och ta del av resan du med! :D

Roligt inlägg. :)

Sv ; Humm.. Oh My Apple Pie! var nog ingen höjdare för mig med tanke på att jag inte är nån '' äppelpajs älskare ''. Men den smakade faktiskt helt okej! Har du kärlek för äppelpaj så borde du nog testa. ^^

söt blogg! vilken positiv energi i dina inlägg :D



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: