MARS LIVE

12.22 am / music & concerts

I never told you about this, did I? Var på Rock the Beach festivalen i Helsingfors igår (fredagen) med Linda. 30 Seconds to Mars hade en signing thingy för ett antal personer och senare en koncert, I was there! Tomo gillade min skjorta, hihi. Och koncerten var otrolig! Tror nog det är den bästa koncerten jag varit på. A Day To Remeber was också awesome! Nu har jag ingenting att se framemot längre, sigh.

For redan på tisdag kväll till Helsingfors, gick en massa alla dagar förutom onsdagen, då det var ca. 40 grader i solen och jag mådde så bra på grund av solsting, så jag stannade inomhus hela dagen förutom ca. 2 timmar då jag var i sjukhuset på granskning med mitt finger. På torsdagen var det lite svalare så jag shoppade lite, och nu är jag tillbaka hos min mormor för en tid igen. Är sjukt trött från denna vecka, men jag har haft super roligt.

visa vad du shoppat? :)

Ah, längtar tibaks ti fredagen ♥

Sv: Hehe :D Alltså ja va o höra infojuttu om min sjukdom som ja har D:



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: