the hunger games

07.46 pm / beauty & nail art · daily life

006010
DETTA KOM I POSTEN IDAG SÅ NU ÄR JAG VÄLDIGT SUPER MEGA LYCKIG YAY. Så nu vet ni alla vart jag kommer befinna mig ikväll. Fast först ska jag fixa lite på Maries bloggdesign. :)

Dessutom har jag lackat naglarna igen. In case någon är intresserad så ser de ut såhär. 
016007 

Vitsi snygga naglar, ja kan aldri fixa mina sådä. :(

alltså varför e jag nagellacks handikappad..

Svar: för att du är en kakkaklönt
Christine

fin blogg du har :)

wow, vilka naglar ! (:

Lite kiva med Nälkäpeli! Sv: För att jag skulle se den när jag kom hem, haha. :)

Svar: Det är jättebra! Jag fatta inte alls först hur bra det egentligen var för det var inte alls lika bra på 1000d som nu på fullformatskamera. Men nu efter 1,5 år med det så har jag börjat inse hur jäkla bra det är! Och det kostar lika mycket som 50/1,4 så om man tvekar vilket man ska köpa så ska man absolut köpa 85:an! Mycket bättre! :)

Yay!! Åh ja vill oxå ha såndän pins men orkar int köpa haha :3 vitsi du kan lacka dina naglar så bra!!!

Sv: :3 ja vill oxå ha nuuuuuuuuuu, men vänta måst man.

The Hunger Games e en sjukt bra film :)



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: