it's the most beautiful time of the year

12.42 am / daily life

NimetönblogggglolIMG_6109bloggggggIMG_6157blogglol
Då var årets julafton förbi, hoppas ni alla haft en bra dag med god mat och fint sällskap. Har tillbringat dagen hemma med mamma och bror och fått helt nice julklappar. Ska lägga upp, antagligen imorgon, lite bilder på vad jag fått. 

Kan ännu tillägga att jag har planerat att publicera ännu under detta år tre inlägg, ett är tidsinställt, men jag vet inte om jag hinner med alla eftersom jag kanske åker till min mormor under nyåret. Dessutom har jag planerat lite nya saker i bloggen för nästa år, men ska se lite hur det blir med det ännu i början. Måste satsa mycket på skolan nu de sista månaderna och sånt så, men ska försöka och göra mitt bästa.

Ha en bra fortsättning på julhelgen osv.

Ni har lite finare julgran än vi :D
Ja vill se va du fick ti julklapp :)

Sv: Haha va menar du :D

Vilken fin gran! :)

Fina bilder! :)
Sv: Men va bra att alla int har glömt bort dom, för jag hade glömt bort dem, haha! :D



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: