Life is a bitch

02.49 pm / daily life

Var påväg till min mormor på onsdagen men snubblade i trappan och fingret gick ur led, operation imorgon. LIVET LER. En bit av benet har lossnat så fingret hålls inte på plats mer, kan inte använda handen på 5-6 veckor efter operationen. Är sjukt nervös, speciellt eftersom jag kommer vara vaken hela tiden. Wish me luck. Väckning klockan fem på morgonen för att hinna till Töölö till halv åtta, som tur slipper jag hem till natten. 

Bloggningen kommer lida otroligt mycket på grund av detta eftersom jag kan inte fota och det är sjukt jobbigt att skriva med bara fem fingrar på datorn så om jag har några intressanta mobilbilder att visa, hittar gamla bilder eller orkar skriva ett inlägg så är det det som gäller i ca. två månader framåt. 

< så ser fingret ut just nu, när jag kom hem från Ekenäs sjukhus på onsdagen hade jag hela handen i bandage. Som ni ser har jag ett blåmärke på handen också, under fingret.





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ouch, int alls kiva :s hoppas att operatione far bra o att de parantuu snabbt :3

Sv: Jep, ha märkt o att alla inlägg verkar komma ti bloglovin nu. Bra de fö ja börja bli störd på att man int visst när nån had blogga :D

Alltså de e en hårdonits, som man sätter i håre så att nutturan sir bättre ut :D typ alla har sån nufötiden när dom har håre i knåka så måst ju testa de :D

Oj de lät inte kul :(



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: