Olympic opening ceremony 2012

05.27 am / daily life




Kollade igår kväll på OS ingivningen i London, och är bara tvungen att visa lite bilder här till de som inte kollade. Det var så otroligt vackert med alla raketer och allting i slutet, och alla program innan det var helt amazing också. Speciellt gillade jag nog Mr. Bean och Harry Potter, så roligt, fint och helt otroligt. Gillade även hur Elizabeth II kom dit.

Klicka här för att se en till HP bild.

När det började var jag lite skeptisk om saken och visste inte riktigt om jag skulle fortsätta eller inte, se bara på bilderna här, haha. Men var nog glad att jag fortsatte, för det var helt otroligt.


Sen alla raketer. Min reaktion till allting vet nog alla på twitter, fick gåshud och det enda jag kunde säga till allting var att det var beautiful eller amazing och att jag skulle kunna göra vad som helst för att vara en av de som satt i publiken. Jag tror inte det finns en människa på jorden som inte skulle vilja vara där. Dock var det mycket vackrare att se när det hände än bara bilder.

Så otroligt vackert. Nu väntar jag bara på closing ceremonyn.... Hurry up please.

Bilderna är tagna härifrån och härifrån, och Voldemort bilden jag länkade hittade jag på twitter någonstans.

sv: Ja invigningen var pampig även i år:) Roligt att du känner att du alltid vill se invigningen nu:)

åh måste se det...

Ja kolla jättelite av dendä invigningen o nu stör de mig fö ja missa de bästa av de :D



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: