saturday

11.55 pm / daily life

063070064
Har varit till Helsingfors med Mimmi idag för att shoppa lite. Ska försöka visa imorgon vad jag köpt ifall någon är intresserad. Har nu på kvällen sett på eurovisionen, alltid lika roligt att se hur dåliga alla är haha.


Uuu du va i Hesa :D



Sv: Yay :D muutes finns det såndän blekningsmedel helt i vanli butik elr? Fö ja ha tänkt på att bleka mina toppar o så att ja sku kunna laga nån annan färg sen i toppana men int vet ja sen :D

Sv: Okej :D som sagt, få nu se om ja lagar någo annan färg under sommaren elr int :D

Oj ja va o i Hesa på lördan :) Visa bättre bilder va du köpt!

Svar: VA? Ha du sett mig? Ja va typ inne i stan i typ 20 minuter bara före ja for därifrån, haha... :D

Svar: Jooo de va no säkert jag då fö ja va dit me Laura men vi va typ bara dit o köpa jordgubbar fö sen for vi o picknicka :D

Missa inte bloggvärldens fetaste goodiebagtävling hos mig! Sponsrade priser värda över FEMTON TUSEN kronor! Här hittar du den och massa andra härliga tävlingar:



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: