instagram

11.55 pm / daily life

Eftersom jag också har Instagram nuförtiden så måste jag väl också vara som alla andra och blogga om bilderna jag läggt upp. Eller kanske inte. Har bara tråkigt och kände på mig att det är dags att blogga. Heter nnicoleelisabeth ifall ni vill följa miiiiiig.


Egopics med patetiska tags som leder till likes...


.. Och mat. Det är ju det instagram går ut på. Egopics och mat.


Sen har jag haft två vänner på båten, den ena lovade att köpa Someday och den andra hittade den. (har jag förstått iallfall) YAY. Dessutom fick jag godis. For på instagram det med, åf cååårs.

Sen har jag fått den efterlängtade tredje Sturm und Drang skivan! Förhandsbeställde den, men väntade på den ännu en halv vecka senare. Dålig butik. Sen har jag även sett på The Inbetweeners Movie, bäst. 

Fick en dag inte sömn. Instagrammiin sekin meni. Har även blivit utlåst, eftersom min bror har lärt sig att ta med sig sina nycklar. Dock fel hus. (han har flyttat och har eget hus nu)

Dessutom har jag en fråga till er. Har ingenting med IG att göra. Tycker det är dags med ett nytt TP-inlägg, vad vill ni läsa om? Depression, självskadning, att våga vara sig själv eller hur man lär sig att sluta tänka på vad andra tänker

Ursäkta för alla "sen" jag skrivit. Är trött. Lovar att börja blogga mer. Har många kuliga idér. Hörs imorgon. (idag till er som har normalt dygnsrytm)
PEACE LOVE RUBBER GLOVES✗O

depression

Blää alla har instagram nuförtiden, ja vill o ha :D
Du kan skriva om någondera av dom två sistnämnda!



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: