Coming soon: ny kategori

07.59 pm / daily life · writing

Tänkte skriva ett låååångt inlägg om hur alla tonåringar ska sluta banta och hålla på, men vad skulle det egentligen hjälpa? Några ord i ett blogginlägg av en tonåring nobody flicka om hur dumt det är skulle knappast betyda så mycket till någon egentligen. Och det är väldigt svårt att få ut allting jag vill i ett enda inlägg. Har hållt på att skriva inlägget i över en vecka, men jag har en bättre idé. Hoppas jag.

En helt ny kategori i bloggen, som jag hoppas kommer att öppna ögonen på människor. Det jag kommer skriva betyder kanske inte så mycket till någon, men jag tänker försöka och hoppas på det bästa. En av mina önskningar är att kunna hjälpa till människor, och jag tänker börja med det nu. Och även om jag kanske inte är den bästa på att skriva, eller får ut exakt det jag vill berätta, så kommer jag göra mitt bästa. 

Jag kommer att skriva allt från bantning, självförtroendetips till självmordstankar, i princip allting som kan sväva omkring i en tonårings huvud. Vissa ämnen är svårare att skriva om än andra, och jag kommer troligen att skriva om saker jag inte har någon erfarenhet av, men jag tänker försöka. Ta upp mina åsikter, ge tips osv, i hopp om att någon kommer att läsa och ha nytta av det jag skriver.  

Jag kommer börja så snabbt jag hittat på ett namn till kategorin, då jag har tid och kommit på vad jag ska börja med att skriva om. Jag tar också gärna emot idér - tips på ämnen att skriva om, ämnen ni vill veta mina tankar och åsikter om, ämnen ni vill ha mina tips om. Så länge det har med saker som en tonåring kan gå och grubbla om, är inget förslag dumt. Så i princip är ingenting alls dumt. Det kan vara hur musik påverkar oss, mobbning, varför vi gör självmord, vad jag tycker om samhället, helt vad som helst.




självförtroendetips!! skriv de först :)

Bra idé detdär, kommer att läsa texterna med stor iver sen :)

Sv: Taaaaack, jag hoppas att de for helt okej :3 stressar så myky över de just nu D:

I know right! Ge mig liksom tiotals av domdär tröjorna tack!



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: