ilmoitusasiaa

10.51 pm / daily life · uncategorised

^no idea vad rubriken är på svenska
 
Har skaffat en till blogg, ska bli intressant att se vad det blir med den haha. Det är en musikblogg, kommer uppdateras varje dag/nästan varje dag med någonting nytt som har med musik att göra. Just nu för tillfället syns inte bakgrunden, men det ska fixas. Klicka er till den här. 

Dessutom har jag skaffat mig en ny telefon, den jag hade tidigare var bara skit och funkade in te alls längre, så har nu en Samsung, som jag än så länge älskar. Detta betyder instagraaaam wiii. Heter nnicoleelisabeth, följ mig gärna. Om ni dock inte har instagram men vill se mina bilder, kan ni se på dem häär
 
Detta veckoslut, om jag har tid, ska jag också publicera första inlägget i den nya kategorin, och tills dess tror jag att bloggen kommer vara ganska död. Skola, you know. Thank god att vi imorgon börjar lite senare än alla andra dagar.










Åh ja vill o ha instagram :( men kiva ny telefon ;P



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: