saturday night

12.26 am / daily life

Uttråkad yes. Har varit i full gång hela dagen (dvs. sen ett tiden), var till butiken och efter det förberett för kvällen med Mimmi. Ungefär halv sex kom Ia och Fanny hit och vi typ firade F's födelsedag, såg på film, åt och så. Inget speciellt, men helt kul. Nu är jag helt proppmätt av allt vi ätit och vill inte se mat på ett år (jk, sitter och funderar på att äta lite pizza just nu). Ska läsa några kapitel av The Hunger Games nu, är helt i panik eftersom jag ska ha den läst till onsdagen och har typ 200 sidor kvar, och jag suger på att läsa (började med den på våren, har fortfarande inte läst ens ena boken ehehe)

En fråga, vad tycker ni egentligen om inlägg där jag berättar mina åsikter om någonting, vad jag tycker och tänker om olika saker och så? Har tänkt på att skriva ett till igen men idk, är inte van vid så "många" på en så kort tid så är osäker, vill ni läsa sånt?

joooo :)

Sötis ♥ du passar bra me glasögonen :-)
O ja läser gärna "åsiktsinlägg" :-)

Sv: Ja kan komma o söka dig så kan du komma o gå me mig hit ;-) hehe nämen hej sen om du flyttar ti hesa så kan vi fa på powerwalks fast varje vecka ;-)

ja vill åtminstone läsa, de e ba bra att nån vågar skiva om de, de e ju ba asiaa !

Sv: Haha eller hur ;-) elr sen när jag ändå kmr att gå i skola i hesa så kan vi gå på länk nån da efter skolan hehe ;-D jaaa, vi kan träffas varje vecka typ om vi båda ändå går i skola i hesa, wieeeee!! :_)

Sv: Taaaack, de gick jättebra! :)
Aw, nu lyckas du o koma ti Hesa, stressa int bara fö myky :3



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: