For once it feels like life is worth living

01.06 am / daily life

HELLOOO. Har inte bloggat på about tio år och it's totally fine att skylla på mig eftersom jag inte varken orkat blogga, bry mig, eller haft någonting att blogga om. Let's not change that. Har totalt förlorat intresset för att blogga men vill ändå inte radera bloggen. You see my problem? 

Anyways. Livet ler för tillfället. It really does. 
Efter mitt senaste blogginlägg jag faktiskt berättade om någonting om mitt liv (dvs. inte music eller TP) (10.3), har det hänt en del kul saker. FORTSÄTT INTE LÄSA OM DU INTE BRYR DIG OM YOUTUBERS, TWITTER ELLER ONÖDIG TEXT. 

Vi kan börja med att this happened den 17.3.
Det ledde till några tio nya followers (about 80) (människor från Dan och Phil fandomen) vilket ledde till att jag FICK EN NY KOMPIS. FRÅN FINLAND. 

Sen var det första april då de flesta i Dan och Phil fandomen bestämde sig för att byta sina ikoner till endera Dan eller Phils, och byta namet också. Dvs, det enda man såg på twitter var en massa Dan och Phils. Själv var jag Phil, och jag ber om ursäkt till alla som följer mig på twitter. Detta ledde till en massa 'RT if you're dan or phil and ill follow you' och förutom det så följde alla varandra annars bara. Detta ledde till 200+ nya followers. Kan btw lägga till att detta är den enda fandomen jag verkligen trivs i och alla är trevliga mot varandra. 

På min födelsedag hända detta. 
Hade hela dagen försökt få en tweet av Dan och Phil men bestämde mig för att prova med Smosh istället. Skickade en tweet, BOOM de tweetar tillbaka. YAY. 

Dessutom har jag haft en helt lyckad presentation i skolan, varit på gymmet (HOLY CRAP I KNOW), beställt telefonskal, fått veta att det inte blir steloperation ÄN, sett Dan och Phil på tv (well okay genom en live stream på amerikansk tv) och stuff. Dessutom är det under 70 dagar till 30 seconds to mars koncert och under en vecka till Justin.
 
Idag var dock den bästa dagen på så jävla länge. Nästan bättre än the fact att Phil tweetade mig. Jack Howard, en brittisk youtuber, ÄR I FINLAND. Tammerfors för att vara exakt. Skulle antagligen åkt dit idag om vi inte haft gäster, så jag var pretty much sad hela dagen. ÄNDA TILLS, min kompis jag nämnde tidigare, hittade honom. Senare på kvällen sa hon att hon tog en video på honom där han säger någonting till mig (i asked if she can do it) och jag totally freaked out. UNTIL, hon tweetade mig att jag skulle skicka mitt nummer till henne genom DM på twitter, eftersom JACK VILL PRATA MED MIG. LIKE ARE YOU FUCKING KIDDING ME. 

Fick inte träffa honom, men jag pratade med honom i några minuter i telefon. HOW FUCKING AWESOME IS THAT. Det hände dock så fort att jag inte fattade att det faktiskt händer (haha) så jag kunde inte lugna ner mig och var i panik, så han gav telefonen åt sin kompis Jim i hopp om att jag skulle lugna ner mig lite grann. Vilket jag gjorde LITE, inte mycket. Vi pratade lite till och AAAAAAAAAAAH. Can't believe it actually happened. Senare favourited han min tweet dessutom. 

No but seriously how the fuck did this happen??? Det var dessutom han som frågade min kompis om hon kan ringa mig så kan han prata med mig. Och så berättade han att han kände igen mig, när min kompis hade visat mina tweets (eftersom jag inte trodde på att hon faktiskt filmat videon till mig) så visste han genast vem jag var eftersom han sett mina tweets. OH MY GOD. Har fortfarande inte kommit över detta haha, IMORGON FÅR JAG SE VIDEON MIN KOMPIS FILMADE. Apparently är den 22 sekunder lång och hilarious. Och hon vill att jag ska filma min reaktion när jag ser den. Jag är rädd. Don't expect me to talk about something else for the nest two weeks.

Anyways, detta var allt för mig. Hörs igen någong gång. 

Vitsi va kiva o nice!!!! :D



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: