I think I'd have a heart attack

07.48 pm / daily life · music & concerts

Nej, jag kan inte fota kläder. Nej, jag kan inte fokusera rätt utan glasögon. Ja, jag hatar namnet 'elämäni seinäruusuna'. 

"Sorry, har inte haft tid att blogga. Ska bli bättre" Ha. Har inte haft lust, har inte viljat och ska inte bli bättre. Har ingen blogglust för tillfället och ingenting att blogga om heller.

Hade sportlov förra veckan och var hela den tiden i Nykarleby. Not really surprising. Var då även en sväng till Karleby och gick lite i butiker. Hittade Justins bok på engelska (fick den på svenska till julklapp, men ville ha den på engelska), världens coolaste blus (or whatever it's called) och The Perks of being a wallflower dvdn. 

In case someone vill veta, jag var till läkaren igår på eftergranskning med fingret. Fick nya instruktioner på hur jag ska jumppa mitt finger och ska även få en såndär järn sak som ska hålla fingret rakt. Funkar inte det, bir det ny operation. Gråter då. Ska dessutom nästa vecka söka till skolor, tror ni jag vet vad jag ska söka till? Nope. 

Har ni btw hört Demi Lovatos nya låt Heart Attack? Tycker inte om hennes musik, men älskar denna låten. OH JUSTIN FYLLER 19 IDAG, känns som igår han var 16. ♥

Nice t-shirt :> o vaför måst man allti ge dumma finska namn ti filmer när de riktiga engelska namne e allti de bästa!?!?! men brb ja kmr ti dig o kolla dendä filmen!

O ja hoppas verkligen att du inte behöver på ny operation! *keeping my fingers and toes crossed for you**

Sv: Hehe ;) jaa, fö folk hit int förstår att engelska låter bättre än någo finska namn :D

Huj, måst ha vari skrämmande moment :s så du va vaken när dom operera? Man sku ju hellre då vara nersövd där :3

Sv: Aaa, okej! Nå kiva att man sku få lyssna på musik om man e vaken :>

Sv: Haha, nå de e myky möjlit :D elr så har dom typ radion på i hörlurana :D

så cool tröja!



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: