Packing, Studying and Moving

01.41 pm / daily life

Hej från ett kaos! Har inte nämnt det här, men jag ska flytta! Har hittat en väldigt fin lägenhet med min kompis, och vi flyttar nu vid årsskiftet, dvs. redan nästa vecka! Har alltså bott tillfälligt hos en släkting hela hösten, men äntligen får jag ett eget hem. Eftersom jag är påväg hemhem idag, så har jag packat mitt rum här färdigt inför flyttdagen. Bor för tillfället alltså bland en massa lådor. 
 
 
Förutom packande, så har jag även på senaste tiden haft en hel del skolstress i form av olika uppgifter och tenter, varit till IKEA och fixat bland annat elavtal till lägenheten. Idag ska jag ännu lämna in en föreläsningsdagbok, och imorgon ska jag en snabb sväng till FPA för att fixa bostadsstödet, men efter det har jag en hel vecka utan några planer. Vilken lyx! Ska bli så skönt att bara få ta det lugnt och fira jul med familjen, före det igen blir stressigt med flytt.
 
Nu ska jag ta mitt pick och pack och hoppa på bussen för att hinna till tåget. Ska publicera en bok haul i något skede, men ifall det inte blir av innan söndag så önskar jag er alla en god jul redan nu. Firar ni inte jul så önskar jag er ett bra avslut på detta år! 
 
 
Hello from a little chaos! I haven't mentioned it here, but, I'm moving! I've been living temporarily with a relative for a few months, but I'm finally getting my own home. I'm moving in with a friend already next week! I've packed my whole room here already since I'm going homehome today, so everything is ready for the day of the move. 
 
Packing isn't the only thing I've done lately. I've also had a lot of school stress since I've had different assignments and exams to study for. I've also been to IKEA and fixed a bunch of things for the apartment. I still have a learning diary to send in today, and tomorrow I have an appointment at Kela, but after that I'm officially on holiday. I have absolutely nothing to do for a whole week. Talk about luxury! Looking forward to just taking it easy and celebrating Christmas with my family, before it's time to move. 
 
I'm now going to take all my stuff and run to the bus so I won't miss my train. I'm publishing a book haul soon, but I'm wishing you all a merry Christmas already now. If you don't celebrate Christmas, I hope you still have a great end of the year! 



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: