stationery haul

11.00 am / hauls

 
Jag nämde några inlägg sedan att jag planerade att börja på en bullet journal. Detta innebar självklart också inskaffande av lite nytt skrivmaterial, som jag nu tänkte dela med mig. 
 
/ I mentioned some posts ago that I'm planning to start a bullet journal. This of course meant buying some new stationery, which I'm now going to share with you. 
 
 
Två olika ark av post-it lappar, Tiger. Stabilo överstrykningspennor i sex olika pastel färger, Adlibris. Fineliner pennor i olika färger, LIDL.
 
/ Two different blocks of post it notes, Tiger. Stabilo hightlighters, Adlibris. Fineliners in six different pastel colours, LIDL.
 
 
Jag gjorde en beställning till jeminalovespaper i augusti, då jag beställde två tombow brush pennor (röd och svart). Det är förvånansvärt svårt att lära sig få texten sådär jätte vacker, men ännu nån dag ska jag få det! Som jag också nämnde tidigare, så besökte jag och Susanna butiken några veckor sedan, då jag köpte två ark av Jeminas klistermärken, och en drawing pen.
 
/ In August I ordered two tombow brush pens in red and black, from jeminalovespaper. It's surprisingly hard to write with them to get the beautiful text you want, but one day I will master it! I also visited her shop with Susanna a few weeks ago. There I bought two sheets of her stickers, as well as a drawing pen.
 
 
Från Tiger köpte jag även en skrivplatta. Har letat efter en i månader, äntligen hittade jag en! Och sist men inte minst, min bullet journal från Adlibris. 
 
/ From Tiger I also bought a clipboard. Finally I found one, after months of searching. And last but not least, my bullet journal, from Adlibris.
 
 
Skulle ni vara intresserade av mer inlägg gällande bullet journalen då jag kommit igång? Hur jag använder den, hur mina veckor/månader ser ut och sånt? 
 
/ Would you be interested in blog posts about my bullet journal? How I use it, what my weekly/monthly spreads look like and stuff like that?
 

Åh så mycket fint! :)

Svar: Tack! :-)
Christine



Leave a comment on this post here.

Leave your email to be notified when your comment has been answered. It will not be shown to anyone but me.
Please be nice when commenting. Thank you.


name:

e-mail: (only visible for me)

url:

comment: